Biozone Food Purifier



SISTEM PURIFIKASI MAKANAN (BIOZONE FOOD PURIFIER)

     
Sejenis alat untuk menghapuskan bakteria dan virus!. Biozone Food Purifier ini telah diuji secara klinikal dapat menghapuskan bakteria & mengurai bahan kimia sehingga 99%.
Fungsi Sanitinasinya adalah:-

i) Menghapus Bakteria & Virus

ii) Menghapus Bahan Kimia (Racun Serangga, Perasa/Pewarna/Pengawet)

iii) Menghapus Antibiotik dan kuman

iv) Mengekalkan kesegaran buah-buahan, sayur-sayuran.

v) Alat Steril seperti botol susu bayi & alat permainan, peralatan dapur seperti sudu.

vi) Penjagaan kulit, Kecantikan dan kesihatan

vii) Penggunaan Bukan Makanan (steril untuk membunuh bakteria dan parasit tumbuh-tumbuhan, akurium)


Biozone ni adalah mesin yang digunakan untuk menyahtoksin / detox bahan2 mentah sebelum kita masak seperti ayam, itik, daging lembu, kambing, ikan, sotong, udang, ketam, buah-buahan, serta sayur-sayuran menggunakan kaedah pengozonan.


Nape nak kene detox bahan mentah ni??
Sebab ada kemungkinan ayam telah disuntik antibiotik


racun serangga pada sayuran dan buah-buahan

macam2 toksin/racun yang mungkin ada.. 
air tercemar sisa kilang..


persekitaran kita dh tak sihat dan segar macam dulu,
macam2 pencemaran ada.. 

kaedah pembersihan bahan makanan tradisional kadang-kala tidak dapat bersihkan sepenuhnya..




Proses ozon ayam


Gambar Contoh Demo Biozone




hanya 30 minit..keluar semua kotoran..eeeww..




bayangkan ini yg masuk badan kita, anak2 kan suka makan ayam.





Proses ozon buah-buahan










Sebagai Alat Steril Botol Susu Bayi dan Alat Mainan





MUDAH SAHAJA!!


Balik dari pasar, potong ikan, ayam semua.. 

buang sisa darah, perut ikan..

senang citer, yg dah siap disiang..

Letak dalam mangkuk, bubuh air dan on kan biozone.. 

10-15 minit utk ikan, sayur, buah..

30 minit untuk daging seperti ayam, itik, lembu, 

kambing...

Lepas tu, bilas dgn air bersih

Tadaa....dah boleh masak =)

kalau xnak masak lagi bole simpan dalam peti sejuk.. 

Dengan biozone, bahan mentah tahan lama dan kekal 

segar.

Seafood pun takkan jd alergi pada kita..





Ini adalah set lengkap Biozone Food Purifier




KESIHATAN amat BERHARGA

bila dah sakit, semua perlu $$$



"Melaburlah sedikit untuk kesihatan yang berkekalan"


JANGAN BIMBANG

Nutrien / khasiat makanan terpelihara...

segala vitamin tak hilang.


Dapatkan set lengkap sistem purifikasi makanan ini serta

 penerangan dan demo PERCUMA dengan


 contact/sms/whatsapp:

019-3846463 (fasha)




No comments: